Το μάθημα εστιάζει στη ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού με τις στρατηγικές των επιχειρήσεων δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη ικανοτήτων και γνώσεων που απαιτούνται για τη δημιουργία και υλοποίηση αποτελεσματικών στρατηγικών/δράσεων που εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών και έχουν ως αποτέλεσμα τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό.

Οι φοιτητές θα διδαχτούν τους βασικούς πυλώνες του ψηφιακού μετασχηματισμού (της εμπειρίας των πελατών,  των επιχειρηματικών διαδικασιών, του επιχειρηματικού μοντέλου) συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογικών τάσεων και των νέων επιχειρηματικών προκλήσεων. Επίσης θα εξετάσουν τον τρόπο που ο ψηφιακός μετασχηματισμός επηρεάζει τη σχεδίαση στρατηγικών, την ανταγωνιστική διαφοροποίηση, τη πελατοκεντρικότητα, την αποδοτικότητα και την αξιοποίηση της καινοτομίας.

Μέσω σχετικών συστημάτων (διαχείρισης σχέσεων πελατών, αυτοματοποίησης διαδικασιών),
πρακτικών εργασιών και μελέτες περιπτώσεων, οι φοιτητές θα αποκτήσουν τις δεξιότητες να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν πληροφοριακά συστήματά και σχετικές στρατηγικές που αξιοποιούν τις ψηφιακές καινοτομίες για τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό. Στόχος του μαθήματος είναι να προετοιμάσει τους φοιτητές για ηγετικούς υβριδικούς ρόλους σε επιχειρήσεις που επιδιώκουν τον επιτυχημένο μετασχηματισμό στον ψηφιακό επιχειρηματικό κόσμο.