Το μάθημα εστιάζει στην ανάλυση και την κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών στο ψηφιακό περιβάλλον. Το μάθημα εξετάζει τις προηγμένες τεχνικές και μεθόδους ανάλυσης δεδομένων πελατών με στόχο τη βελτίωση της κατανόησης των προτιμήσεων και των αναγκών τους.

Οι φοιτητές θα εκπαδευθπύν σε θέματα όπως η εξόρυξη δεδομένων πελατών, η ανάπτυξη προφίλ πελατών, και η πρόβλεψη συμπεριφορών. Η εφαρμογή τεχνικών machine learning και αναλυτικών εργαλείων θα επιτρέπει τη δημιουργία εξατομικευμένων στρατηγικών προώθησης, τη βελτίωση της εμπειρίας πελατών και την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ψηφιακών εκστρατειών.

Μέσω πρακτικών ασκήσεων και εφαρμογών σε πραγματικά δεδομένα, οι σπουδαστές θα αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για την εφαρμογή αναλυτικών μεθόδων με στόχο την αντιμετώπιση προκλήσεων και την προώθηση της επιτυχίας σε έργα ψηφιακού μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών.